יום ראשון, 21 ביולי 2013

לחם ושעשועים לילדים


אין ספק שהסיבה של רוב הישראלים לביקור ביער השחור הוא מגוון אפשרויות הבילוי לילדים. פארקי מים וחבלים, מגלשות ופארק אירופה, "שבילי סיפור" ואתרי טבע מותאמים לילדים - הפכו את המקום לאבן שואבת לבילויי ילדים מכל אירופה, וכשהישאלים "גילו" את המקום לפני כמה שנים -גם לישראלים. היות שישראל היא מקום עתיר-ילדים, ברור שהנוכחות הישראלית תבלוט (ותשמע למרחוק).

לפארק אירופה, מגלשות טוטנאו ושביל החושים הקדשתי פוסטים נפרדים. 

יש מבחר גדול למדי של פארקי חבלים - מצפון לפרייבורג, ליד אגם טיטיזי, ליד מפלי הריין (נראה שווה מכולם). אנחנו בחרנו בזה שליד הר פלדברג, סמוך למגוון אטרקציות שכולל מוזיאון טבע, פארק נשרים, שביל התרנגול ורכבל, כולם ליד מלון גדול.
יש שם שתי רמות - קלה - לילדים בגיל 4-8 וקשה - לגדולים יותר. בילינו שם כ-3 שעות. המחיר סביר יחסית, עם כרטיס הנחה שקיבלנו בצימר.







היער השחור שופע אתרי מים מינרליים יותר מכל מקום אחר בגרמניה (אולי בעולם?). רוב האתרים כוללים בעיקר בריכות ספא של מים חמים, שהתחילו כאתרי מרפא והמשיכו כאתרים לאנשים "בריאים" שרוצים להנות. בדרך כלל יש גם מתחם לילדים.


הפארק "באד פאראדייס" שליד אגם טיטיזי שינה את התפיסה: פארק מים (חמימים) שכולו מגלשות ואבובים, שצמוד אליו אתר התרגעות.
רוב האנשים מסתפקים בחלק הראשון, שהומה ישראלים, עד כי קראנו למקום "אצ'קלונה", אבל רמת התחזוקה בו היא מעולה (גרמניה או לא...) והשהות בו היא בתשלום על פי זמן. אין כמעט אף משפחה ישראלית שמוותרת על המקום.

אגם טיטיזי והטיילת שלידו הם מקום נפלא לטייל, לקנות מזכרות, לאכול - וגם לשוט על האגם.

יש סירות משוטים, פדאלים ומנוע, ומחיריהן סבירים ביותר. האגם לא גדול ואפשר להגיע לרוב הפינות שלו בשייט בן שעה וחצי.
 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עוד המלצות